Четвер, 26.04.2018, 10:41
Вітаємо Вас
Реєстрація | Вхід


Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Новини профспілкового життя [27]
Разом до здоров'я [4]
Шкільні новини [1]
Районна школа лідерів учнівського самоврядування "Тріумф" [1]
Інтелектуальна гра "Дебати" [1]
Фестиваль-конкурс учнівських проектів самоврядування "Ми віримо в гарне майбутнє" [1]
Національно-патріотичне виховання [3]
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0


Головна » 2018 » Січень » 11 » Організація інклюзивного навчання: досвід, проблеми, перспективи
17:07
Організація інклюзивного навчання: досвід, проблеми, перспективи

У грудні 2017 року в конференц-залі Новосанжарської районної державної адміністрації для представників структурних підрозділів районної державної адміністрації та керівників закладів загальної середньої освіти району, громадських організацій і бізнес структур, батьків, які виховують дітей з особливостями психофізичного розвитку, відбулася районна конференція «Організація інклюзивного навчання: досвід, проблеми, перспективи».

Відкрив конференцію голова Новосанжарської районної державної адміністрації Бульбаха С. В., який окреслив тему й мету заходу щодо активізації наявних спільних ресурсів громади для забезпечення конституційних прав і державних гарантій на реалізацію освітніх і соціальних потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Зі словами привітань до присутніх звернувся голова районної ради Супрун Г. І., який підкреслив, що до системи надання послуг, задоволення освітніх і соціальних прав дітей з особливими освітніми потребами мають долучитися представництва соціальної політики, професійної реабілітації, центри раннього втручання та соціальні служби. 

Начальник відділу освіти Новосанжарської районної державної адміністрації Кульчинський О. В. проаналізував ситуацію щодо впровадження інклюзивного навчання в районі й наголосив, що ми віднаходимо нові шляхи реалізації інклюзивної освіти в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах.

У роботі конференції брала участь консультант-психолог Полтавської обласної психолого-медико-педагогічної консультації Карнаух О. М. 

У ході конференції обговорювалися такі питання:
•    Інклюзивне навчання: розставляємо акценти (Черненко О. В., завідувач РПМПК);
•    Забезпечення інклюзивного навчання в Лелюхівській ЗОШ І-ІІ ступенів (Жильченко В. А., директор Лелюхівської ЗОШ І-ІІ ступенів);
•    З досвіду роботи: інклюзивна дитина в класі (Свищ Л. М., учитель початкових класів Лелюхівської ЗОШ І-ІІ ступенів);
•    Презентація досвіду роботи в умовах інклюзивного навчання Новосанжарського НВК (Івко І. О., учитель початкових класів, корекційний педагог Новосанжарського НВК);
•    Реабілітація дітей, що мають особливості психофізичного розвитку (Стогній І. Б., начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг Управління праці та соціального захисту населення Новосанжарської РДА);
•    Інклюзивна освіта очима батьків (Євсюкова Н. В., член батьківського комітету Лелюхівської ЗОШ І-ІІ ступенів).

Під час роботи конференції учасники ознайомилися з нормативною базою та основними принципами організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання дає змогу не розділяти дітей з інвалідністю та їхніх здорових однолітків; завдяки цілеспрямованому повноцінному спілкуванню поліпшується соціальний та емоційний розвиток дітей; учні мають рівні можливості для налагодження дружніх стосунків із ровесниками й участі в суспільному житті; для інших дітей – вони вчаться природно сприймати й толерантно ставитися до людських особливостей; налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них; співпрацювати; поводитися нестандартно, бути кмітливими, а також співчувати іншим; для педагогів і фахівців – учителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів; учителі опановують різноманітні педагогічні методики, що дає їм змогу ефективно сприяти розвитку дітей з урахуванням їхньої індивідуальності; спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) починають сприймати дітей більш цілісно, а також учаться дивитися на життєві ситуації очима дітей. 

Проаналізувавши та обговоривши проблему конференції, учасники прийшли до висновків щодо чіткого розуміння впровадження інклюзивного навчання в освітніх закладах, що є нагальною потребою часу в умовах світових тенденцій соціального захисту дітей з освітніми потребами та курсу України на європейські стандарти.

Завідувач РПМПК                                                         О. В. Черненко

Переглядів: 149 | Додав: metodist | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]